Czujnik spalania stukowego HOFFER 7517766

Czujnik spalania stukowego HOFFER  7517766
Czujnik spalania stukowego HOFFER 7517766
Powiększ
HOFFER

Producent: HOFFER

Kod produktu: 7517766

Jednostka: szt

Ilość biegunów 3

Długość kabli 600

Kształt obudowy wtyczki Owalny

Kolor obudowy Brązowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Czujnik spalania stukowego 7517766 HOFFER

  • Ilość biegunów:  3
  • Długość kabli:  600
  • Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
  • Kolor obudowy:  Brązowy
Część znajduje się w kategorii: Osprzęt elektryczny silnika
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06B905377A
ERA 550979
FACET 93046
FAE 60127
FISPA 83.3070
HOFFER 7517766
INTER 19565
LUCAS_ELEC SEB1484
MEATDORIA 87766
METZGER 0907047
SEAT 06B905377A
SIDAT 83.3070
SKODA 06B905377A
TOPRAN 112095
VAG 06B905377A
VDO S107583021Z
VEMO V10721164
VW 06B905377A
WE PARTS 411790079
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Czujnik spalania stukowego 7517766 HOFFER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Czujnik spalania stukowego 7517766

Osprzęt elektryczny silnika

Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.

Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.

Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.

Obsługa klienta