-5%, -7%, -9%! SAM WYBIERZ RABAT! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
5 5 5 5
0 0 0 0
1 1 1 1
3 3 3 3
1 1 1 1

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF 30939

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF  30939
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF 30939
Powiększ
NRF

Producent: NRF

Kod produktu: 30939

Jednostka: szt.

Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.
dowiedz się więcej...

Grubość [mm]: 64

Szerokość [mm]: 540

Wysokość [mm]: 82

Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.
dowiedz się więcej...

EAN: 8718042303875

Stan: Fabrycznie nowy

474,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30939 NRF

Parametry
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Grubość [mm]:  64
Szerokość [mm]:  540
Wysokość [mm]:  82
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica doładowania - Intercooler
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
4SEASONS 704016O
AKS DASIS 057019N
AUTOGAMMA 107106
AVA BW4425
AVA BWA4425
HELLA 8ML376780701
JDEUS M870004A
MINI 17518506904
NISSENS 96397
WEZEL 06004425
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30939 NRF

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2014-10-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
POLECAM TEN INTERCOOLER

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30939

Chłodnica doładowania - Intercooler

Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.

Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.

Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).

Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Cechy Cześci

Silnik chłodzony powietrzem - Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Chłodnica z żebrami chłodzącymi lutowanymi - Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.

Obsługa klienta