Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF 30384

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF  30384
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF 30384
Powiększ
NRF

Producent: NRF

Kod produktu: 30384

Jednostka: szt.

Grubość [mm]: 70

Szerokość [mm]: 250

Wysokość [mm]: 154

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika

EAN: 8718042166814

Stan: Fabrycznie nowy

1280,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30384 NRF

Parametry
Grubość [mm]:  70
Szerokość [mm]:  250
Wysokość [mm]:  154
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica doładowania - Intercooler
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
NISSAN 14461VC104
NISSAN 14461VC106
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30384 NRF

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2014-10-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
POLECAM TEN INTERCOOLER

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 30384

Chłodnica doładowania - Intercooler

Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.

Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.

Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).

Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Cechy Cześci

Łańcuch rozrządu Simplex - Simplex to łańcuch rozrządu jednorzędowy. Oznacza to, że posiada tylko jedną “drabinkę”. Innymi słowy jest to łańcuch cieńszy i lżejszy od modeli określanych jako Duplex, posiadających dwie drabinki. Łańcuch rozrządu wykonany jako Simplex sprawdza się w przypadku mniej wymagających jednostek napędowych. Niemniej jednak cechuje się dużą wytrzymałością.

Obsługa klienta