Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler JP GROUP 1117501200

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler JP GROUP  1117501200
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler JP GROUP 1117501200
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1117501200

Jednostka: szt

Wymiary radiatora 220x217x62 mm

Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z klimatyzacją

EAN 5710412599799

314,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 1117501200 JP GROUP

  • Wymiary radiatora:  220x217x62 mm
  • Wyposażenie pojazdu:  dla pojazdów z klimatyzacją
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica doładowania - Intercooler
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AVA AI4221
FRIGAIR 07103105
HELLA 8ML376746641
KLOKKERH 0019304221
NISSENS 96707
VAG 8E0145805F
VAG 8E0145805S
VALEO 818757
VEMO V15605065
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 1117501200 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 1117501200

Chłodnica doładowania - Intercooler

Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.

Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.

Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).

Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).

Obsługa klienta