Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler BEHR HELLA SERVICE 8ML 376 910-011

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler BEHR HELLA SERVICE  8ML 376 910-011
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler BEHR HELLA SERVICE 8ML 376 910-011
Powiększ
BEHR HELLA SERVICE

Producent: BEHR HELLA SERVICE

Kod produktu: 8ML376910-011

Jednostka: szt

Długość sieci [mm] 207

Szerokość sieci [mm] 193

Głębokość sieci [mm] 64

591,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 8ML376910-011 BEHR HELLA SERVICE

  • Długość sieci [mm]:  207
  • Szerokość sieci [mm]:  193
  • Głębokość sieci [mm]:  64
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica doładowania - Intercooler
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 087009N
AVA FT4309
BH SERVICE 376 910-011
DENSO DIT09102
FIAT 46831804
FRIGAIR 0704.3043
JDEUS RA8111000
LANCIA 46831804
MAG 351319201450
MAHLE IC 335
NISSENS 96653
NRF 30872
VALEO 818726
WEZEL 17 00 4309
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 8ML376910-011 BEHR HELLA SERVICE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 8ML 376 910-011

Chłodnica doładowania - Intercooler

Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.

Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.

Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).

Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).

Obsługa klienta