DO -9% TANIEJ NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KODY!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
4 4 4 4
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3 3
8 8 8 8

Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO Hueco 138709

Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO Hueco 138709
Cewka zapłonowa HITACHI/HUCO Hueco 138709
Powiększ
HITACHI/HUCO

Producent: HITACHI/HUCO

Seria: Hueco

Kod produktu: 138709

Jednostka: szt

Układ zapłonowy cewkowy: Dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)

Gwarancja: 5 lat gwarancji

342,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Cewka zapłonowa 138709 HITACHI/HUCO

  • Układ zapłonowy cewkowy:  Dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
  • Gwarancja:  5 lat gwarancji
Część znajduje się w kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BERU 0040100297
BERU 40100297
BERU ZS297
BOSCH 0221503012
BOSCH 0221503035
BREMI 11873
DELPHI DMB887
EUROCABLE DC1035
FACET 96317
FAE 80294
FEBI 28536
FISPA 8530090
HELLA 5DA749475291
HOFFER 8010362
MAN 51259190016
MEATDORIA 10362
MERCEDES-BENZ 0001587303
MERCEDES-BENZ 0001587803
MERCEDES-BENZ 1587303
MERCEDES-BENZ 1587803
MERCEDES-BENZ A0001587303
MERCEDES-BENZ A0001587803
METZGER 0880054
QUINTON HA XIC8244
SCANI 1789358
SIDAT 8530090
SMPE 12768
SMPE CU1147
SMPE ISS130
TTC 0217041
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Cewka zapłonowa 138709 HITACHI/HUCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-09-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Dobry i przede wszystkim bardzo wytrzymały produkt, nie ma się do czego przyczepić. Korzystam z cewek zapłonowych od azjatyckich producentów od wielu wielu lat. Nie zawsze było to Hitachi, byli też inni, w każdym razie polecam azjatyckie części samochodowe, bo w Japonii czy Korei naprawdę wiedzą, jak je produkować. Wracając do cewki Hitachi, to pojawiła się u mnie w zeszłym roku. W sumie to chyba będzie już półtora roku niedługo. Przejechałem sporo w tym czasie, bo codziennie dojeżdżam do pracy, plus delegacje, wakacje itd. Tak więc myślę że jakieś 25 tys. jak nic poszło już na tej cewce. Wiadomo, to nie jest jakoś długo, bo powinna 4-5 razy tyle wytrzymać i myślę że wytrzyma. Ale słyszałem o przypadkach, ze już po kilkunastu tysiącach kilometrów coś tam nie do końca grało z zapłonem .Tutaj nie zauważyłem żadnych problemów, ani przy zapalaniu, ani w czasie jazdy. W zimie czy w lecie, zawsze było spoko, tak więc polecam.

Cewka zapłonowa 138709

Cewka zapłonowa / zespół cewek

Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.

To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.

Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.

Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.

Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.

Obsługa klienta