DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99 PLN! Kod: BLACK
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
6 6 6 6
4 4 4 4
1 1 1 1
4 4 4 4
8 8 8 8

Bęben hamulcowy A.B.S. 2698-S

Bęben hamulcowy A.B.S.  2698-S
Bęben hamulcowy A.B.S. 2698-S
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: 2698-S

Jednostka: szt.

Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 203,0

Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 50,5

Wysokość [mm]: 76,0

Felga - ilosć śrub: 4

Średnica piasty 1 [mm]: 51,9

Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 234

Średnica otworu [mm]: 100

Średnica piasty 2 [mm]: 51,9

Ciężar [kg]: 5,26

Lokalizacja w aucie: z tyłu

EAN: 8717109030037

Stan: Fabrycznie nowy

177,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Bęben hamulcowy 2698-S A.B.S.

Parametry
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  203,0
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]:  50,5
Wysokość [mm]:  76,0
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica piasty 1 [mm]:  51,9
Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  234
Średnica otworu [mm]:  100
Średnica piasty 2 [mm]:  51,9
Ciężar [kg]:  5,26
Widok karty produktu w PDF: Bęben hamulcowy (A.B.S. 2698-S)
Część znajduje się w kategorii: Bęben hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 2742-S
A.B.S. 2745-S
APEC DRM 9148
ATE 24.0220-3021.1
ATE 480127
BENDIX 329249B
BIRTH 3499
BOSCH 0 986 477 120
BOSCH 0 986 477 122
BOSCH 0 986 477 170
BOSCH 0 986 477 175
BRADI 14.7257.10
BRAKE ENG DR962230
BREMBO 14.7257.10
CIFAM 700-149
CIFAM 700-157
DACIA 432026294R
DACIA 6001547703
DACIA 7700839322
DELPHI BF427
FAG BT 349
FERODO FDR329114
FREMAX BD-9322
FTE BT440
FTE BT440LS
HAVAM HP66327
HAVAM HP66370
JAPANPAR TA-008
JURID 329114J
JURID 329249J
KAWE 7D0388
KAWE 7D0388C
KAWE 7D0388CA
LPR 7D0388
LPR 7D0388C
LPR 7D0388CA
MAPCO 35102
MAPCO 76103
METELLI 18-0149
METELLI 18-0157
METZGER 0900155
METZGER BT 638
MGA TR7505
MGA TR7551
MGA TR7612
MIN MBD044
MOTAQUIP VBD3
MOTAQUIP VBE650
NATIONAL NDR249
NK 253908
NK 253926
OMC 100521
OMC 100529
OPTIMAL BT-1620
PAGID 62916
PEX 15.0185
PILENGA 6035
QUINTON HA BDR349
QUINTON HA BDR440
REMSA 7104.00
RENAULT 432026294R
RENAULT 6001547703
RENAULT 7700 428 821
RENAULT 7700 827 866
RENAULT 7700428821
RENAULT 7700827866
RENAULT 7700839322
ROADHOUS 7104.00
TEXTAR 94019700
TRISCAN 8120 25202
TRISCAN 8120 25218
TRW DB4214
TRW DB4214B
TRW DB4214MR
TRW DB4246
VALEO 237008
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Bęben hamulcowy 2698-S A.B.S.

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-02-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Dobre jakości błędny do starych mazd, a teraz jeszcze bardzo ciężko dostać takie.

opinie puchar
2013-07-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Zdecydowałem się na ABSy ze względu na fajną cenę, trochę o nich poszperałem i poczytałem. Teraz już z doświadczenia wiem, że są fajne, solidne, dobrej jakości, wydają się trwałe.

Bęben hamulcowy 2698-S

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.

Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.

Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.

Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta