TYSIĄCE PRODUKTÓW TANIEJ NAWET O -90%! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
2 2 2 2
5 5 5 5
7 7 7 7
0 0 0 0
3 3 3 3

Amortyzator VAICO Oryginalna jakożż VAICO V30-1706 (Oś przednia)

Amortyzator VAICO Oryginalna jakożż VAICO V30-1706 (Oś przednia)
Amortyzator VAICO Oryginalna jakożż VAICO V30-1706 (Oś przednia)
Powiększ
VAICO

Producent: VAICO

Seria: Oryginalna jakożż VAICO

Kod produktu: V30-1706

Jednostka: szt

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

Długość [mm]: 667

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

EAN: 4046001376108

152,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator V30-1706 VAICO

  • Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
  • Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
  • Długość [mm]:  667
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (VAICO V30-1706)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AL-KO 3729G
BOGE 36-612-C
DELPHI DG 4004
DELPHI DG 7748
GABRIEL G35903
KAGER 81-0179
KYB 324007
KYB 334017
MAG 352709070000
MAPCO 20844
MERCEDES-BENZ 124 320 04 30
MERCEDES-BENZ 124 320 08 30
MERCEDES-BENZ 124 320 19 30
MERCEDES-BENZ 124 320 34 30
MERCEDES-BENZ 124 320 35 30
MERCEDES-BENZ 124 320 36 30
MERCEDES-BENZ 124 320 41 30
MERCEDES-BENZ 124 320 42 30
MERCEDES-BENZ 124 320 55 30
MERCEDES-BENZ 124 320 56 30
MERCEDES-BENZ 124 320 60 30
MERCEDES-BENZ 124 320 64 30
MERCEDES-BENZ 201 320 11 30
MERCEDES-BENZ 201 320 13 30
MERCEDES-BENZ 201 320 34 30
MERCEDES-BENZ 201 320 39 30
MERCEDES-BENZ 201 320 44 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 04 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 08 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 19 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 34 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 35 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 36 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 41 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 42 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 55 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 56 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 60 30
MERCEDES-BENZ A 124 320 64 30
MERCEDES-BENZ A 201 320 11 30
MERCEDES-BENZ A 201 320 13 30
MERCEDES-BENZ A 201 320 34 30
MERCEDES-BENZ A 201 320 39 30
MERCEDES-BENZ A 201 320 44 30
MEYLE 026 623 0005
MONROE 16564
MONROE 16565
MONROE 39001
MONROE 71808
MONROE E4402
MONROE E4410
NK 65333729
OPTIMAL A-3729G
SACHS 115 070
SBS 161565333729
SCT Z 3729
STATIM A.201
VAICO 30-1706
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Amortyzator V30-1706 VAICO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam
opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam

Amortyzator V30-1706

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

VAICO

Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.

Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.

Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Obsługa klienta