DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
8 8 8 8
3 3 3 3
8 8 8 8
4 4 4 4
9 9 9 9

Amortyzator MAPCO 20423/2 (Oś przednia)

Amortyzator MAPCO  20423/2 (Oś przednia)
Amortyzator MAPCO 20423/2 (Oś przednia)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 20423/2

Jednostka: szt

Jednostka ilości Zestaw

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Rodzaj amortyzatorów gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

System tłumienia drgań zawieszenia dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Typ amortyzatora rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

Ilość montowana w aucie 1

EAN 4043605200303

289,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Amortyzator 20423
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator 20423/2 MAPCO

  • Jednostka ilości:  Zestaw
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Rodzaj amortyzatorów:  gazowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  dwururka
  • Typ amortyzatora:  rozpórka zawieszenia
  • Ilość montowana w aucie:  1
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (MAPCO 20423/2)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
MAPCO 20423
PEUGEOT 5202.04
PEUGEOT 5203.19
PEUGEOT 5203.27
PEUGEOT 5203.28
PEUGEOT 5203.29
PEUGEOT 5203.31
PEUGEOT 5203.33
PEUGEOT 5203.35
PEUGEOT 5203.36
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Amortyzator 20423/2 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jak pierwszy raz usłyszałem nazwę to nie wiedziałem co to jest, ale teraz jestem bardzo zadowolony z tego że kupiłem właśnie te amortyzatory do mojego auta.
opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
przyznam że nie znałem tej marki ale zakup tego amortyzatora okazał się bardzo dobrą inwestycją. korzystna cena to jeden z wielu plusów tego typu amortyzatorów. polecam!

Amortyzator 20423/2

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Obsługa klienta