Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY AGM044MT (Oś przednia)

Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY  AGM044MT (Oś przednia)
Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY AGM044MT (Oś przednia)
Powiększ
MAGNUM TECHNOLOGY

Producent: MAGNUM TECHNOLOGY

Kod produktu: AGM044MT

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

EAN: 5900427328778

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator AGM044MT MAGNUM TECHNOLOGY

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
  • Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOGE 36-111-B
BOGE 36-612-B
BOGE 36-612-C
MERCEDES-BENZ 124 320 21 30
MERCEDES-BENZ 124 320 36 30
MERCEDES-BENZ 124 320 37 30
MERCEDES-BENZ 124 320 38 30
MERCEDES-BENZ 124 320 42 30
MERCEDES-BENZ 124 320 51 30
MERCEDES-BENZ 124 320 52 30
MERCEDES-BENZ 124 320 56 30
MERCEDES-BENZ 124 320 64 30
MERCEDES-BENZ 201 320 06 30
MERCEDES-BENZ 201 320 08 30
MERCEDES-BENZ 201 320 13 30
MERCEDES-BENZ 201 320 16 30
MERCEDES-BENZ 201 320 22 30
MERCEDES-BENZ 201 320 44 30
MERCEDES-BENZ A124 320 21 30
MERCEDES-BENZ A124 320 36 30
MERCEDES-BENZ A124 320 37 30
MERCEDES-BENZ A124 320 38 30
MERCEDES-BENZ A124 320 42 30
MERCEDES-BENZ A124 320 51 30
MERCEDES-BENZ A124 320 52 30
MERCEDES-BENZ A124 320 56 30
MERCEDES-BENZ A124 320 64 30
MERCEDES-BENZ A201 320 06 30
MERCEDES-BENZ A201 320 08 30
MERCEDES-BENZ A201 320 13 30
MERCEDES-BENZ A201 320 16 30
MERCEDES-BENZ A201 320 22 30
MERCEDES-BENZ A201 320 44 30
MONROE 16507
QUINTON HA 178487
SACHS 115 069
SACHS 115 070
SACHS 115 071
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator AGM044MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Amortyzator AGM044MT

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Obsługa klienta