Dodatkowe informacje o Amortyzator
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Typ amortyzatora: | Amortyzator podtrzymujący sprężynowy |
Rodzaj amortyzatorów: | Olejowy |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AL-KO | 1027 |
AL-KO | 1027G |
AL-KO | 1040 |
AL-KO | 1419 |
BILSTEIN | 19-019406 |
BOGE | 27-H15-0 |
BOGE | 321170 |
DELPHI | D225 1384 |
DELPHI | D225 2384 |
DELPHI | V01 1384 12 |
DELPHI | V01 1915 12 |
DELPHI | V01 2384 12 |
GABRIEL | 42703 |
KYB | 343152 |
MONROE | 43047 |
MONROE | 53010 |
MONROE | R3274 |
MONROE | R3702 |
MONROE | R3724 |
OPTIMAL | A-1419H |
RENAULT | 60 00 056 758 |
RENAULT | 6000056758 |
RENAULT | 62115 |
RENAULT | 62119 |
RENAULT | 62153 |
RENAULT | 62169 |
RENAULT | 62205 |
RENAULT | 62207 |
RENAULT | 62209 |
RENAULT | 62211 |
RENAULT | 62213 |
RENAULT | 62215 |
RENAULT | 62216 |
RENAULT | 62217 |
RENAULT | 62219 |
RENAULT | 62259 |
RENAULT | 77 00 021 577 |
RENAULT | 77 00 577 383 |
RENAULT | 77 00 580 922 |
RENAULT | 77 00 588 793 |
RENAULT | 77 00 677 652 |
RENAULT | 77 00 696 304 |
RENAULT | 77 00 700 912 |
RENAULT | 77 00 704 663 |
RENAULT | 77 00 717 076 |
RENAULT | 77 01 021 577 |
RENAULT | 77 02 109 439 |
RENAULT | 77 02 110 680 |
RENAULT | 77 02 145 029 |
RENAULT | 7700021577 |
RENAULT | 7700145029 |
RENAULT | 7700577383 |
RENAULT | 7700580922 |
RENAULT | 7700588793 |
RENAULT | 7700659385 |
RENAULT | 7700677652 |
RENAULT | 7700696304 |
RENAULT | 7700700912 |
RENAULT | 7700704663 |
RENAULT | 7700717076 |
RENAULT | 7700721300 |
RENAULT | 7700731324 |
RENAULT | 7700731325 |
RENAULT | 7700732138 |
RENAULT | 7701021577 |
RENAULT | 7701033893 |
RENAULT | 7702109439 |
RENAULT | 7702110680 |
RENAULT | 7702145029 |
RENAULT | 7702146637 |
RENAULT | 867513031A |
RENAULT | 867513031E |
RENAULT | GDA1145 |
RENAULT | GSA3036 |
RENAULT | V01143213 |
SACHS | 110614 |
SACHS | 311375 |
TRW | JHT188T |
Dowiedz się więcej:
Czy wyciek z amortyzatora zawsze musi oznaczać jego awarię? Kiedy ślady oleju są efektem uszkodzenia amortyzatora?
Oryginalne amortyzatory teraz 8% taniej!
Amortyzatory KYB. Które z nich najlepiej sprawdzą się w Twoim aucie?
Amortyzatory CDC. Czym są oraz w jaki sposób wpływają na poprawę naszego komfortu i bezpieczeństwa jazdy?
Amortyzatory i zawieszenia marki Bilstein. Co warto wiedzieć o ich najważniejszych modelach?
Amortyzatory Monroe – legendarna amerykańska jakość w Twoim zawieszeniu
Promocja na amortyzatory PRZEDŁUŻONA!
Opinie o Amortyzator
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Amortyzator 356124080000
Amortyzatory
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
MAGNETI MARELLI
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.
Cechy Cześci
Amortyzator olejowy - Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.