-10% DLA WSZYSTKICH! ŚWIĘTUJ Z NAMI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
1 1 1 1
8 8 8 8
3 3 3 3
0 0 0 0

Amortyzator KAMOKA 20343008 (Oś tylna)

Amortyzator KAMOKA  20343008 (Oś tylna)
Amortyzator KAMOKA 20343008 (Oś tylna)
Powiększ
KAMOKA

Producent: KAMOKA

Kod produktu: 20343008

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Rodzaj amortyzatorów gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

System tłumienia drgań zawieszenia dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora górne oko

Sposób mocowania amortyzatora dolne oko

97,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator 20343008 KAMOKA

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów:  gazowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora:  górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora:  dolne oko
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (KAMOKA 20343008)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DAIHA 48531B4010
DAIHA 48531B4030
DAIHA 48531B4050
DAIHA 48531BZ010
DAIHA 48531BZ050
DAIHA 48531BZ060
DAIHA 48531BZ080
DAIHA 48531BZ090
KYB 343441
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Amortyzator 20343008 KAMOKA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-07-01
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
2/5
Ocena działania
2/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
1/5
Tego samego dnia po montażu prawie nie przeszedł samochód przeglądu, puścili mnie bo przecież świeżo zamontowane. Po 6 miesiącach pojechałem na sprawdzenie, amortyzatory 11% i 17%.
opinie puchar
2019-02-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
5/5
Po co przepłacać, skoro za dobrą cenę można mieć produkt porównywalny jakościowo z renomowanymi markami?
opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
dobre - tanie - czego chcieć więcej? do japońskich aut nie ma sensu kupować czegoś innego droższego bo takie w zupełności wystarczą! polecam
opinie puchar
2017-06-08
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
4/5
Długo ich nie posiadam ale wyglądają na solidne. Fajnie tłumią na nierównościach. Są też w super cenie jak na amortyzatory do BMW.
opinie puchar
2016-12-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Zadowolony jestem z tego amortyzatora. Jest bardzo dobry. Sprawdza się i do tego kupiłem go taniej niż w innych sklepach które przeglądalem. Bardzo fajne zakupy w sklepie Iparts. Zdecydowanie polecam.
opinie puchar
2016-03-01
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko tak jak być powinno.
opinie puchar
2015-06-02
2/5
Jakość:
2/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
2/5
Ogólne wrażenia
2/5
Niestety amortyzatory miesiąc po wymianie mają 51% i 60%. Trochę słaby wynik. Poza tym wszystko super w zestawie nakrętki i wszystko co potrzebne.

Amortyzator 20343008

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X