DO 9% RABATU NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
5 5 5 5
2 2 2 2
7 7 7 7
3 3 3 3
0 0 0 0

Amortyzator JP GROUP 1542104280 (Oś przednia, z prawej)

Amortyzator JP GROUP  1542104280 (Oś przednia, z prawej)
Amortyzator JP GROUP 1542104280 (Oś przednia, z prawej)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1542104280

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia, z prawej

System tłumienia drgań zawieszenia dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Rodzaj amortyzatorów gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami srubowymi

Typ amortyzatora rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

Kształt okrągły

EAN 5710412507572

136,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator 1542104280 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów:  gazowy
  • Rodzaj resorowania:  dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami srubowymi
  • Typ amortyzatora:  rozpórka zawieszenia
  • Kształt:  okrągły
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOGE 30E15A
BOGE 30E15F
FORD 1207445
FORD 1215298
FORD 1215299
FORD 1227709
FORD 1227711
FORD 1231002
FORD 1231003
FORD 1309693
FORD 1309694
FORD 2N1118045AJ
FORD 2N1118045AK
FORD 2N1118045AL
FORD 2N1118145AB
FORD 2N1118145AC
FORD 2N1118145AD
FORD 2N1118145AE
FORD 2N1118145AA
FORD 2N1118146AB
FORD 2N1118146AC
FORD 2N1118146AD
FORD 2N1118146AE
FORD 2N1118146AA
FORD 2N1118K001AH
FORD 2N1118K001AJ
FORD 2N1118K001AK
KYB 333398
MEYLE 7266230016
MONROE E4745
OPTIMAL A3238GR
QUINTON HA QAG181157
SACHS 311701
SACHS 311705
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator 1542104280 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Amortyzator 1542104280

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Obsługa klienta