DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
0 0 0 0
5 5 5 5
4 4 4 4
1 1 1 1
5 5 5 5

Amortyzator JAPKO MJ50021 (Oś przednia)

Amortyzator JAPKO  MJ50021 (Oś przednia)
Amortyzator JAPKO MJ50021 (Oś przednia)
Powiększ
JAPKO

Producent: JAPKO

Kod produktu: MJ50021

Lokalizacja w aucie Oś przednia

System tłumienia drgań zawieszenia dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora górny trzon

Rodzaj amortyzatorów gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

EAN 8052553043227

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator MJ50021 JAPKO

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora:  górny trzon
  • Rodzaj amortyzatorów:  gazowy
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (JAPKO MJ50021)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA MJ50021
ASHUKI C330-14
ASHUKI C330-14I
BILSTEIN 19-062990
BOGE 27-E63-A
HIEBL Q3590
HIEBL U3590
JAPANPAR MM-50021
KAMOKA 20341193
KYB 341141
MITSUBISHI MB864777
MITSUBISHI MB864821
MITSUBISHI MB864822
MITSUBISHI MB864826
MITSUBISHI MB864827
MITSUBISHI MB891501
MITSUBISHI MB891502
MITSUBISHI MB891506
MITSUBISHI MB910496
MITSUBISHI MB910497
MITSUBISHI MR235591
MITSUBISHI MR235592
MITSUBISHI MR235596
MITSUBISHI MR491303
MITSUBISHI MR491592
MITSUBISHI NR235592
MONROE E1081
MONROE E1215
MONROE R3811
MONROE R3887
NIPPARTS J5505009G
OPTIMAL A-1338G
SACHS 280 960
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator MJ50021 JAPKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Amortyzator MJ50021

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Obsługa klienta