DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1
3 3 3 3
2 2 2 2

Amortyzator JAPANPARTS MM-00392 (Oś przednia)

Amortyzator JAPANPARTS  MM-00392 (Oś przednia)
Amortyzator JAPANPARTS MM-00392 (Oś przednia)
Powiększ
JAPANPARTS

Producent: JAPANPARTS

Kod produktu: MM-00392

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

System tłumienia drgań zawieszenia dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Rodzaj amortyzatorów gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Typ amortyzatora rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

rozstaw otworów [mm] 58

EAN 8052553030784

149,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator MM-00392 JAPANPARTS

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów:  gazowy
  • Typ amortyzatora:  rozpórka zawieszenia
  • rozstaw otworów [mm]:  58
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA MA-00392
BILSTEIN 22-102089
BILSTEIN 22-127426
BOGE 32-E68-0
BOGE 32-E68-F
JAPKO MJ00392
KYB 333708
MEYLE 16-26 623 0010
MONROE 11273
MONROE E4383
MONROE E4727
OPTIMAL A-67794G
RENAULT 7700428115
RENAULT 7700428438
RENAULT 7700428602
RENAULT 7700434925
RENAULT 7700839379
RENAULT 7700839382
RENAULT 7701479313
RENAULT 8200126408
RENAULT 8200299817
RENAULT 8200299822
RENAULT 8200662260
RENAULT 8200662261
RENAULT 8200662263
SACHS 230 271
SACHS 230 273
SACHS 230 275
SACHS 314 739
TRW JGM243
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Amortyzator MM-00392 JAPANPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-09-29
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
stosunek ceny do jakości jest super , jednak można coś dobrego polecić za rozsądną cenę

Amortyzator MM-00392

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

JAPANPARTS

Japanparts zajmuje się dystrybucją oraz sprzedażą części do wielu modeli samochodów pochodzących od azjatyckich oraz amerykańskich producentów, takich jak Toyota, Mazda, Mitsubishi, Chrysler i wielu innych. Wieloletnia obecność w branży oraz przywiązanie do jakości sprawia, że usługi i części z logiem marki Japanparts słyną ze znakomitej jakości i są cenione przez klientów na całym świecie. Firma działa od 1988 roku i obecnie eksportuje swoje produkty do ponad 150 krajów z całego świata.

Marka oferuje swoim klientom szeroki wybór części samochodowych, są to głównie filtry, elementy układu hamowania, sprzęgła, zawieszenia i układu kierowniczego, a także silnika oraz jego osprzętu. Każdy ze sprzedawanych produktów przechodzi specjalne badania, które mają za zadanie potwierdzenie jej znakomitej jakości oraz trwałości. Do oferty ciągle trafiają nowe pozycje, które dzięki znakomitej jakości oraz wysokim standardom wykonania są w stanie sprostać oczekiwaniom klientów.

Dzięki wspomnianym cechom, firma Japanparts jest jedną z najchętniej wybieranych wśród właścicieli aut japońskich, koreańskich oraz niektórych modeli pojazdów amerykańskich i zapewnia im pewność, komfort, a co najważniejsze bezpieczeństwo na drodze.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Obsługa klienta