Amortyzator BOGE 30-H73-A (Z lewej)

Amortyzator BOGE  30-H73-A (Z lewej)
Amortyzator BOGE 30-H73-A (Z lewej)
Powiększ
BOGE

Producent: BOGE

Kod produktu: 30-H73-A

Jednostka: szt

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Parametr: SFE30/20X176A

Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
dowiedz się więcej...

Lokalizacja w aucie: Z lewej

EAN: 4010305207826

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator 30-H73-A BOGE

  • System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
  • Parametr:  SFE30/20X176A
  • Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (BOGE 30-H73-A)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
GABRIEL G54097
GABRIEL G54098
GABRIEL G54105
GABRIEL G54106
KYB 333275
MAZDA B16R-34-700A
MAZDA B25D-34-900C
MAZDA B25T-34-900C
MAZDA B26R-34-700A
MAZDA B26R-34-900A
MAZDA B26R-34-900C
MAZDA B27F-34-900A
MAZDA B28V-34-900A
MAZDA B30D-34-900C
MAZDA BJ3D-34-700
MAZDA BJ3D-34-700A
MAZDA BJ3D-34-700B
MAZDA BJ3D-34-700D
MAZDA BJ3D-34-900A
MAZDA BJ3D-34-900B
MAZDA BJ3D-34-900C
MAZDA BJ3D-34-900D
MAZDA BK2H-34-900A
MAZDA BL2A-34-700A
MAZDA BL2A-34-900A
MAZDA BL8P-34-700A
MAZDA BL8P-34-900A
SACHS 13 1500 313 402
SACHS 313 402
TRW JGM1017SL
TRW JGM1017SR
TRW JGM1025SL
TRW JGM1025SR
TRW JGM4349SL
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Amortyzator 30-H73-A BOGE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Amortyzatory w porządku, pasują idealnie. Kupuje tu już kolejny raz i po raz kolejny jestem zadowolony z jakości usług. Wszystko tak jak powinno byc w porzadnym sklepie. Z pełną odpowiedzialnością polecam to miejsce
opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Amorki BOGE bardzo dobre, świetnie tłumią drgania. Kupiłem na wszystkie koła i jestem zadowolony. Co do transakcji to wszystko przebiegło bez zarzutu, cena dobra, a przesyłka dotarła w 3 dni. Polecam.

Amortyzator 30-H73-A

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Obsługa klienta