-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
8 8 8 8
1 1 1 1
7 7 7 7
2 2 2 2
2 2 2 2

Amortyzator ASHIKA MA-HY023 (Oś tylna)

Amortyzator ASHIKA  MA-HY023 (Oś tylna)
Amortyzator ASHIKA MA-HY023 (Oś tylna)
Powiększ
ASHIKA

Producent: ASHIKA

Kod produktu: MA-HY023

Jednostka: szt.

Lokalizacja w aucie: Oś tylna

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

EAN: 8052553016337

Stan: Fabrycznie nowy

109,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator MA-HY023 ASHIKA

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (ASHIKA MA-HY023)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BILSTEIN 19-196350
HYUNDAI 55300A6000
HYUNDAI 55300A6050
HYUNDAI 55300A6070
HYUNDAI 55300A6200
HYUNDAI 55300A6400
HYUNDAI 55300A6420
HYUNDAI 55300A6440
HYUNDAI 55300A6460
HYUNDAI 55300A6500
HYUNDAI 553101H200
HYUNDAI 553112L000
HYUNDAI 553112L500
HYUNDAI 553112L600
HYUNDAI 553112R100
HYUNDAI 553112R250
HYUNDAI 553112R400
HYUNDAI 553112R600
HYUNDAI 553112R700
JAPANPAR MM-HY023
JAPKO MJHY023
KAMOKA 20300064
KAMOKA 20500004
KIA 55300A6100
KIA 553101H000
KIA 553101H001
KIA 553101H003
KIA 553101H100
KIA 553101H102
KIA 553101H201
KIA 553101H202
KIA 553111D400
KIA 553111H000
KIA 553111H100
KIA 553111H200
KIA 553111H500
KIA 553111H600
KIA 553112L100
KIA 553112L200
KIA 553112R200
KYB 349084
MEYLE 37-26 725 0007
MONROE 5622ST
MONROE G1094
NIPPARTS N5520521G
OPTIMAL A-1872G
SACHS 313 551
SACHS 314 007
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator MA-HY023 ASHIKA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Amortyzator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Amortyzator MA-HY023

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Cechy Cześci

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Obsługa klienta