DO -10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
4 4 4 4
5 5 5 5
4 4 4 4
2 2 2 2
9 9 9 9

Amortyzator ASHIKA MA-00309 (Oś tylna)

Amortyzator ASHIKA  MA-00309 (Oś tylna)
Amortyzator ASHIKA MA-00309 (Oś tylna)
Powiększ
ASHIKA

Producent: ASHIKA

Kod produktu: MA-00309

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie: Oś tylna

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko

Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko

EAN: 8052553028309

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator MA-00309 ASHIKA

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (ASHIKA MA-00309)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 2D0513029B
AUDI 2D0513029E
AUDI 2D0513029Q
AUDI 67306
BILSTEIN 19-064529
BILSTEIN 19-100180
BOGE 32-H60-0
BOGE 32-H62-0
JAPANPAR MM-00309
JAPKO MJ00309
KYB 341339
MERCEDES-BENZ 3323600
MERCEDES-BENZ 6013200431
MERCEDES-BENZ 6013200631
MERCEDES-BENZ 6013200831
MERCEDES-BENZ 6013201231
MERCEDES-BENZ 6023200431
MERCEDES-BENZ 6023200631
MERCEDES-BENZ 6023200831D
MERCEDES-BENZ 6023201231
MERCEDES-BENZ 6023201331
MERCEDES-BENZ 6023201431
MERCEDES-BENZ 62004
MERCEDES-BENZ 62008
MERCEDES-BENZ 62550
MERCEDES-BENZ 62551
MERCEDES-BENZ 62606
MERCEDES-BENZ 62607
MERCEDES-BENZ 9013200031
MERCEDES-BENZ 9013200231
MERCEDES-BENZ 9013200431
MERCEDES-BENZ 9013200631
MERCEDES-BENZ 9013200731
MERCEDES-BENZ 9033200031
MERCEDES-BENZ A0033236000
MERCEDES-BENZ A6013201231
MERCEDES-BENZ A6023201231
MERCEDES-BENZ A6023201331
MERCEDES-BENZ A6023201431
MERCEDES-BENZ A9013200631
MERCEDES-BENZ A9013200731
MERCEDES-BENZ A9033200131
MONROE V1116
SACHS 290 377
SACHS 290 379
VW 2D0513029
VW 2D0513029A
VW 2D0513029F
VW 2D0513029G
VW 62715
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator MA-00309 ASHIKA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Amortyzator MA-00309

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Obsługa klienta