-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
7 7 7 7
3 3 3 3
4 4 4 4
3 3 3 3
8 8 8 8

Amortyzator ACKOJA A53-1525 (Oś tylna strona lewa) (Oś tylna strona prawa)

Amortyzator ACKOJA  A53-1525 (Oś tylna strona lewa) (Oś tylna strona prawa)
Amortyzator ACKOJA A53-1525 (Oś tylna strona lewa) (Oś tylna strona prawa)
Powiększ
ACKOJA

Producent: ACKOJA

Kod produktu: A53-1525

Jednostka: szt.

Rodzaj amortyzatorów: Gazowy Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
dowiedz się więcej...

System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
dowiedz się więcej...

Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko

Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa

Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa

EAN: 4046001878442

Stan: Fabrycznie nowy

430,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Amortyzator A53-1525 ACKOJA

Parametry
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator (ACKOJA A53-1525)
Część znajduje się w kategorii: Amortyzatory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AL-KO 204513
ASHIKA MA-KI070
BENDIX 062357GB
BOGE 32-Q83-A
JAPANPAR MM-KI070
JAPKO MJKI070
KAMOKA 20349934
KIA 55310-4D401
KYB 349094
MAGNUM T AG0335
MANDO EX553104D600
MONROE G2121
NIPPARTS N5520316G
NK 63352451
OPTIMAL A-3993G
PARTS-MALL PJB-R029
SACHS 313 522
STELLOX 4203-9659-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Amortyzator A53-1525 ACKOJA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Amortyzator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Amortyzator A53-1525

Amortyzatory

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Obsługa klienta