-10% NA ALTERNATORY I REGULATORY NAPIĘCIA! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
8 8 8 8
1 1 1 1
0 0 0 0
2 2 2 2
0 0 0 0

Alternator HERTH+BUSS JAKOPARTS J5113081

Alternator HERTH+BUSS JAKOPARTS  J5113081
Alternator HERTH+BUSS JAKOPARTS J5113081
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J5113081

Napięcie [V] 14

Prąd ładowania alternatora [A] 150

Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym

Średnica koła pasowego [mm] 51

Ilość żeber 6

Rodzaj chłodzenia chłodzony powietrzem Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.
dowiedz się więcej...

regulowany wewnętrznie

nie wymagany zwrot starej czężci

EAN 4029416345860

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator J5113081 HERTH+BUSS JAKOPARTS

  • Napięcie [V]:  14
  • Prąd ładowania alternatora [A]:  150
  • Koła pasowe:  z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Średnica koła pasowego [mm]:  51
  • Ilość żeber:  6
  • Rodzaj chłodzenia:  chłodzony powietrzem
  • regulowany wewnętrznie
  • nie wymagany zwrot starej czężci
Część znajduje się w kategorii: Alternator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AINDE CGB-76972
AMK AL4459
CASCO CAL35372AS
DELCOREMY DRA1321
DRI 2243171502
E.D.R 931321
ELSTOCK 276972
HC-CARGO 116293
LUCAS_ELEC LRA03862
MAG 600000166140
MAZDA SH01-18-300
MAZDA SH01-18-300A
MITSUBISHI A2TX3081
SANDO 2035372.0
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Alternator J5113081 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Alternator J5113081

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

Cechy Cześci

Silnik chłodzony powietrzem - Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X