WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
2 2 2 2
1 1 1 1
5 5 5 5
6 6 6 6

Alternator EUROTEC 12060014

Alternator EUROTEC  12060014
Alternator EUROTEC 12060014
Powiększ
EUROTEC

Producent: EUROTEC

Kod produktu: 12060014

Jednostka: szt

Napięcie [V] 14

Prąd ładowania alternatora [A] 40

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator 12060014 EUROTEC

  • Napięcie [V]:  14
  • Prąd ładowania alternatora [A]:  40
Widok karty produktu w PDF: Alternator (EUROTEC 12060014)
Część znajduje się w kategorii: Alternator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0986033461
DAIHA 2702087701000
DAIHA 2702087702000
DAIHA 2702087706000
DENSO 0210007250
DENSO 0210007260
DENSO 0210009061
DENSO 0210009510
FRIESEN 9051216
TOYOT 2702087701
TOYOT 2702087702
TOYOT 2702087705
TOYOT 2702087706
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Alternator 12060014 EUROTEC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Alternator 12060014

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

Obsługa klienta