PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
3 3 3 3
5 5 5 5
4 4 4 4
2 2 2 2

Alternator DRI 228131702

Alternator DRI  228131702
Alternator DRI 228131702
Powiększ
DRI

Producent: DRI

Kod produktu: 228131702

Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną

Napięcie [V]: 14

Prąd ładowania alternatora [A]: 70

Rodzaj alternatora: Zawiera pompę podciżnieniową Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.
dowiedz się więcej...

Ilość żeber: 1

Średnica koła pasowego [mm]: 80

Zacisk: M8 B+

ID wykonania wtyczki: L-W (Plug 21)

Długość 2 [mm]: 42

Długość 1 [mm]: 42

Otwór - śr. 1 [mm]: 10

Długość 3 [mm]: 80

Grubość 1 [mm]: 13

Ciężar netto [kg]: 6,41

EAN: 5708114012425

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator 228131702 DRI

Parametry
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  70
Rodzaj alternatora:  Zawiera pompę podciżnieniową
Ilość żeber:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  80
Zacisk:  M8 B+
ID wykonania wtyczki:  L-W (Plug 21)
Długość 2 [mm]:  42
Długość 1 [mm]:  42
Otwór - śr. 1 [mm]:  10
Długość 3 [mm]:  80
Grubość 1 [mm]:  13
Ciężar netto [kg]:  6,41
Widok karty produktu w PDF: Alternator (DRI 228131702)
Część znajduje się w kategorii: Alternator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK AL3406
ATL L41790
AUTOELECTR AEA3203
AUTOELECTR AEA3203NU
BOSCH 0986041790
BOSCH 0986041791
BOSCH F002G10951
CASCO CAL20101
CEVAM C9358
DELCOREMY DRA3545
DELCOREMY DRA3545N
ELSTOCK 28-2772
EUROTEC 12060307
FRIESEN 9041791
FRIESEN 9090016
GM 97241021
H.C A/S 111515
H.C A/S JA1172IR
HBELPARTS 32170505
HELLA 8EL737301-001
HITACHI LR170-505
HITACHI LR170-505B
HITACHI LR170-511
ISUZU 897150-2000
ISUZU 897150-2001
ISUZU 897241-0210
LETRIKA 11209015
LETRIKA 11209405
LETRIKA AAK3146
LETRIKA AAK3164
LUCAS_ELEC LRB00303
LUCAS_ELEC LRB303
MANDO CORP TA000A55401
OPEL 6204042
QUINTON HA FRA823
SPIDAN 0005655
VALEO 437134
VALEO 746023
VALEO 746823
VALEO VA640
VAUXH R1030093
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Alternator 228131702 DRI

opinie puchar
2020-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem ten alternator do swojego Mercedesa i ogólnie to jestem zadowolony. W tym sklepie jest naprawdę duży wybór części do każdego samochodu, więc można być pewnym, że każdy znajdzie coś dla siebie. Super miejsce

Co sądzisz o produkcie: Alternator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Alternator 228131702

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

DRI

DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.

DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.

Cechy Cześci

Alternator zawierający pompy podciśnieniowej - Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.

Obsługa klienta