URODZINOWA DARMOWA DOSTAWA OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
8 8 8 8
1 1 1 1
6 6 6 6
1 1 1 1
7 7 7 7

Alternator DRI 2251512002

Alternator DRI  2251512002
Alternator DRI 2251512002
Powiększ
DRI

Producent: DRI

Kod produktu: 2251512002

Parametr: Only against OE

Specyfikacja: Check with old unit

Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną

Napięcie [V]: 14

Prąd ładowania alternatora [A]: 200

Koła pasowe: Z kołem pasowym wolnobieżnym Głównym zadaniem wolnobieżnego koła pasowego jest tłumienie drgań pojawiających się w napędzie paska pomocniczego alternatora, co przekłada się na większą żywotność paska oraz jego osprzętu. Wolne koło pasowe wpływa również na ograniczenie hałasów generowanych przez ten napęd i stanowi obecnie coraz powszechniej wykorzystywane rozwiązanie we współczesnych pojazdach z napędem spalinowym.
dowiedz się więcej...

Ilość żeber: 6

Średnica koła pasowego [mm]: 50

Zacisk: M8 B+

ID wykonania wtyczki: COM-DFM (Plug 188)

Długość 1 [mm]: 31

Długość 2 [mm]: 31

Otwór - śr. 1 [mm]: 9

Otwór o śr. 2 [mm]: 9

Grubość 1 [mm]: 97

Grubość 2 [mm]: 93

Ciężar netto [kg]: 8,1

EAN: 5708114049940

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator 2251512002 DRI

Parametry
Parametr:  Only against OE
Specyfikacja:  Check with old unit
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  200
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  50
Zacisk:  M8 B+
ID wykonania wtyczki:  COM-DFM (Plug 188)
Długość 1 [mm]:  31
Długość 2 [mm]:  31
Otwór - śr. 1 [mm]:  9
Otwór o śr. 2 [mm]:  9
Grubość 1 [mm]:  97
Grubość 2 [mm]:  93
Ciężar netto [kg]:  8,1
Widok karty produktu w PDF: Alternator (DRI 2251512002)
Część znajduje się w kategorii: Alternator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK AL2328
ATL L48550
AUTOELECTR AEC1859
BOSCH 0121615045
BOSCH 0124625014
BOSCH 0124625045
BOSCH 0986046330
BOSCH 0986048550
BOSCH 0986048557
DELCOREMY DRB6330
ELSTOCK 28-4945
EUROTEC 12046330
EUROTEC 12048550
FRIESEN 9046330
H.C A/S CA1859IR
HELLA 8EL738211-091
LUCAS_ELEC LRA02827
MERCEDES-BENZ 0131540002
MERCEDES-BENZ 0141540702
MERCEDES-BENZ A0131540002
MERCEDES-BENZ A0141540702
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Alternator 2251512002 DRI

opinie puchar
2020-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem ten alternator do swojego Mercedesa i ogólnie to jestem zadowolony. W tym sklepie jest naprawdę duży wybór części do każdego samochodu, więc można być pewnym, że każdy znajdzie coś dla siebie. Super miejsce

Co sądzisz o produkcie: Alternator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Alternator 2251512002

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

DRI

DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.

DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.

Cechy Cześci

Koło pasowe wolnobieżne - Głównym zadaniem wolnobieżnego koła pasowego jest tłumienie drgań pojawiających się w napędzie paska pomocniczego alternatora, co przekłada się na większą żywotność paska oraz jego osprzętu. Wolne koło pasowe wpływa również na ograniczenie hałasów generowanych przez ten napęd i stanowi obecnie coraz powszechniej wykorzystywane rozwiązanie we współczesnych pojazdach z napędem spalinowym.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X