PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
2 2 2 2
7 7 7 7
5 5 5 5
5 5 5 5

Alternator DRI 2181721052

Alternator DRI  2181721052
Alternator DRI 2181721052
Powiększ
DRI

Producent: DRI

Kod produktu: 2181721052

Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną

Napięcie [V]: 14

Prąd ładowania alternatora [A]: 105

Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym Koło pasowe wielofunkcyjne to jeden z rodzajów kół pasowych, czyli elementów stanowiących nieodłączną część niemal każdego układu napędowego. Wykorzystuje się je jako podstawę do montażu paska napędowego. Koło, dzięki strukturze powierzchni dostosowanej do powierzchni paska, zapewnia bezstratne przekazywanie napędu przy jednoczesnym odpowiednim napięciu paska.
dowiedz się więcej...

Średnica koła pasowego [mm]: 54

Ilość żeber: 5

Zacisk: M8 B+

ID wykonania wtyczki: M5 D+Plug 230

Długość 1 [mm]: 17

Długość 2 [mm]: 67

Otwór - śr. 1 [mm]: 8

Otwór o śr. 2 [mm]: 8

Grubość 1 [mm]: 24

Długość 3 [mm]: 50

Ciężar netto [kg]: 4,9

EAN: 5708114171689

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator 2181721052 DRI

Parametry
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  105
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Średnica koła pasowego [mm]:  54
Ilość żeber:  5
Zacisk:  M8 B+
ID wykonania wtyczki:  M5 D+Plug 230
Długość 1 [mm]:  17
Długość 2 [mm]:  67
Otwór - śr. 1 [mm]:  8
Otwór o śr. 2 [mm]:  8
Grubość 1 [mm]:  24
Długość 3 [mm]:  50
Ciężar netto [kg]:  4,9
Widok karty produktu w PDF: Alternator (DRI 2181721052)
Część znajduje się w kategorii: Alternator
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK AL2113
ATL L80650
AUTOELECTR AES3377
DELCOREMY DRA0238
DENSO 102211-8460
DENSO 102211-8480
DENSO 102211-8481
DENSO 63321776
DENSO DAN597
DENSO DAN599
DENSO MS102211-8460
ELSTOCK 28-5707
EUROTEC 12090199
FIAT 46758246
FIAT 51709132
FIAT 51714792
FIAT 51859039
FIAT 71784277
FRIESEN 9090322
H.C A/S CA1998IR
LUCAS_ELEC LRA03095
MAG 63377007
MAG 63377009
MAG MAN7007
MAG MAN7009
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Alternator 2181721052 DRI

opinie puchar
2020-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem ten alternator do swojego Mercedesa i ogólnie to jestem zadowolony. W tym sklepie jest naprawdę duży wybór części do każdego samochodu, więc można być pewnym, że każdy znajdzie coś dla siebie. Super miejsce

Co sądzisz o produkcie: Alternator?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Alternator 2181721052

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

DRI

DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.

DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.

Cechy Cześci

Koło pasowe wielofunkcyjne - Koło pasowe wielofunkcyjne to jeden z rodzajów kół pasowych, czyli elementów stanowiących nieodłączną część niemal każdego układu napędowego. Wykorzystuje się je jako podstawę do montażu paska napędowego. Koło, dzięki strukturze powierzchni dostosowanej do powierzchni paska, zapewnia bezstratne przekazywanie napędu przy jednoczesnym odpowiednim napięciu paska.

Obsługa klienta