Alternator BOSCH 0 124 525 029 BOSCH 0 124 525 029

Alternator BOSCH 0 124 525 029 BOSCH  0 124 525 029
Alternator BOSCH 0 124 525 029 BOSCH 0 124 525 029
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 0124525029

Jednostka: szt.

Napięcie [V]: 14

Prąd ładowania alternatora [A]: 140

Rodzaj mocowania: Mocowanie stopy

Rodzaj alternatora: Nie zawiera pompy podciżnieniowej Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.
dowiedz się więcej...

Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Koła pasowe: Z kołem pasowym wolnobieżnym Głównym zadaniem wolnobieżnego koła pasowego jest tłumienie drgań pojawiających się w napędzie paska pomocniczego alternatora, co przekłada się na większą żywotność paska oraz jego osprzętu. Wolne koło pasowe wpływa również na ograniczenie hałasów generowanych przez ten napęd i stanowi obecnie coraz powszechniej wykorzystywane rozwiązanie we współczesnych pojazdach z napędem spalinowym.
dowiedz się więcej...

Liczba rowków: 6

Średnica koła pasowego [mm]: 56

Długość [mm]: 190,8

Zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy

EAN: 3165143475867

Numer katalogowy: E8 (<) 14V 75/140A

Stan: Fabrycznie nowy

965,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczne zamówienie" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczne zamówienie" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
2 lata gwarancji
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Alternator BOSCH 0 124 525 029 0124525029 BOSCH

Parametry
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  140
Rodzaj mocowania:  Mocowanie stopy
Rodzaj alternatora:  Nie zawiera pompy podciżnieniowej
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  56
Długość [mm]:  190,8
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH AL0820N
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Alternator BOSCH 0 124 525 029 0124525029 BOSCH

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Alternator BOSCH 0 124 525 029?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Alternator BOSCH 0 124 525 029 0 124 525 029

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Cechy Cześci

Alternator zawierający pompy podciśnieniowej - Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.

Koło pasowe wolnobieżne - Głównym zadaniem wolnobieżnego koła pasowego jest tłumienie drgań pojawiających się w napędzie paska pomocniczego alternatora, co przekłada się na większą żywotność paska oraz jego osprzętu. Wolne koło pasowe wpływa również na ograniczenie hałasów generowanych przez ten napęd i stanowi obecnie coraz powszechniej wykorzystywane rozwiązanie we współczesnych pojazdach z napędem spalinowym.

Obsługa klienta