Zawór EGR - recyrkulacji spalin Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) (od 1996.07) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW (2000.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Błąd P0401 w układzie recyrkulacji spalin. Co oznacza wykrycie niewystarczającego przepływu spalin i jak sobie z tym poradzić?
Objawy zużycia EGR. Kiedy pozostają widoczne, a kiedy wprost nie sposób je zauważyć?
Jak rozpoznać awarię zaworu EGR? Jakie efekty mogą wynikać z jego zablokowania?
Czym jest ta nowa benzyna bezołowiowa PB95 E10? Dla jakich aut stosowanie jej może stanowić pewne zagrożenie?
Jak wymienić zawór EGR?
Czy warto zaślepić EGR?
Jak wyczyścić zawór EGR?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO SPORT I (K7_, K9_)
Produkcja od:
2000.06
Moc silnika [kW]:
125
Moc silnika [KM]:
170
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2972
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
6G72 (SOHC 24V)
2000.06