Wysprzęglik centralny Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) (1983.01 - 1996.10) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW (1986.11 - 1996.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Dane techniczne Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T)
Produkcja od:
1986.11
Produkcja do:
1996.10
Moc silnika [kW]:
51
Moc silnika [KM]:
70
Pojemność oficjalna [ccm]:
2476
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2476
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
pick-up
4D56 (8V)
1986.11
1996.10