Wałek rozrządu Vw POLO V (6R1, 6C1) (od 2009.03) 1.4 TDI liftback 105KM, 77kW (2014.05 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TDI
Marka:
Vw
Model(typ):
POLO V (6R1, 6C1)
Produkcja od:
2014.05
Moc silnika [kW]:
77
Moc silnika [KM]:
105
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1422
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
liftback
CUTA,CYZA
2014.05