Wałek rozrządu Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) (od 2014.08) 1.4 GTE Hybrid sedan 156KM, 115kW (2015.06 - 2018.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 78
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 1.4 GTE Hybrid
Marka:
Vw
Model(typ):
PASSAT B8 (3G2, CB2)
Produkcja od:
2015.06
Moc silnika [kW]:
115
Moc silnika [KM]:
156
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1395
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
sedan
DGEB,CUKC
2015.06