Wałek rozrządu Vw LUPO I (6X1, 6E1) (1998.09 - 2005.07) 1.2 TDI 3L liftback 61KM, 45kW (1999.07 - 2005.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 54
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw LUPO I (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L
Marka:
Vw
Model(typ):
LUPO I (6X1, 6E1)
Produkcja od:
1999.07
Produkcja do:
2005.07
Moc silnika [kW]:
45
Moc silnika [KM]:
61
Pojemność oficjalna [ccm]:
1191
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1191
Pojemność litry:
1.2
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
liftback
AYZ,ANY
1999.07
2005.07