Wałek rozrządu Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) (2012.08 - 2021.03) 1.4 TGI CNG liftback 110KM, 81kW (2013.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 98
Sortuj:
Widok:
z 4
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TGI CNG
Marka:
Vw
Model(typ):
GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)
Produkcja od:
2013.06
Moc silnika [kW]:
81
Moc silnika [KM]:
110
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1395
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
Benzyna / gaz ziemny (CNG)
Rodzaj pojazdu:
liftback
CPWA,CZBA
2013.06