Wałek rozrządu Saab 9-5 (YS3G) (2010.01 - 2012.01) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 301KM, 221kW (2010.05 - 2012.01)
Liczba produktów dla wybranego auta: 33
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Saab 9-5 (YS3G) 2.8 Turbo V6 XWD
Marka:
Saab
Model(typ):
9-5 (YS3G)
Produkcja od:
2010.05
Produkcja do:
2012.01
Moc silnika [kW]:
221
Moc silnika [KM]:
301
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2792
Pojemność litry:
2.8
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
sedan
A 28 NER
2010.05
2012.01