Wałek rozrządu Peugeot 206+ (2L_, 2M_) (2009.01 - 2013.08) 1.4 HDi eco 70 liftback 68KM, 50kW (2009.01 - 2013.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 55
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 206+ (2L_, 2M_) 1.4 HDi eco 70
Marka:
Peugeot
Model(typ):
206+ (2L_, 2M_)
Produkcja od:
2009.01
Moc silnika [kW]:
50
Moc silnika [KM]:
68
Pojemność oficjalna [ccm]:
1398
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1398
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
liftback
8HZ (DV4TD),8HR (DV4C),8HR (DV4C)
2009.01