Wałek rozrządu Peugeot 106 II (1A_, 1C_) (1996.04 - 2005.05) 1.0 i liftback 50KM, 37kW (1996.04 - 2001.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 23
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i
Marka:
Peugeot
Model(typ):
106 II (1A_, 1C_)
Produkcja od:
1997.01
Produkcja do:
2001.03
Moc silnika [kW]:
37
Moc silnika [KM]:
50
Pojemność oficjalna [ccm]:
954
Pojemność rzeczywista [ccm]:
954
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
CDZ (TU9M)
1997.01
2001.03