Wałek rozrządu Opel COMBO Tour (X12) (od 2012.02) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 80KM, 59kW (2015.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 17
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05)
Marka:
Opel
Model(typ):
COMBO Tour (X12)
Produkcja od:
2015.03
Moc silnika [kW]:
59
Moc silnika [KM]:
80
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1248
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
A 13 FD
2015.03