Wałek rozrządu Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) (od 1996.09) 618 D Skrzynia 177KM, 130kW (2006.09 - 2013.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 618 D
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
VARIO Skrzynia (B667, B670, B668)
Produkcja od:
2006.09
Moc silnika [kW]:
130
Moc silnika [KM]:
177
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4249
Pojemność litry:
4.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon / kombi
OM 904.964,OM 900.919
2006.09