Wałek rozrządu Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) (od 2006.06) 319 CDI / BlueTEC 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 190KM, 140kW (2009.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 23
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 319 CDI / BlueTEC 4x4 (906.731, 906.733, 906.735)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
Produkcja od:
2009.03
Moc silnika [kW]:
140
Moc silnika [KM]:
190
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2987
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
OM 642.986,OM 642.896,OM 642.898,OM 642.992
2009.03