Wałek rozrządu Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) (2003.02 - 2009.07) E 320 T CDI (211.226) Kombi 204KM, 150kW (2003.03 - 2009.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 13
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.226)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA E T-Model (S211)
Produkcja od:
2003.03
Produkcja do:
2009.07
Moc silnika [kW]:
150
Moc silnika [KM]:
204
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3222
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
OM 648.961
2003.03
2009.07