Wałek rozrządu Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) (1996.06 - 2003.03) E 320 T CDI (210.226) Kombi 197KM, 145kW (1999.07 - 2003.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 320 T CDI (210.226)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA E T-Model (S210)
Produkcja od:
1999.07
Produkcja do:
2003.03
Moc silnika [kW]:
145
Moc silnika [KM]:
197
Pojemność oficjalna [ccm]:
3226
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3226
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
kombi
OM 613.961
1999.07
2003.03