Wałek rozrządu Mercedes-benz KLASA C (W205) (od 2013.07) C 300 BlueTEC Hybrid / h (205.012) sedan 204KM, 150kW (2014.05 - 2018.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 18
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 BlueTEC Hybrid / h (205.012)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA C (W205)
Produkcja od:
2014.05
Moc silnika [kW]:
150
Moc silnika [KM]:
204
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2143
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik Diesla / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
sedan
OM 651.921
2014.05