Wałek rozrządu Mazda MX-6 (GE) (1991.07 - 1997.09) 2.5 24V (GE10L) coupe 165KM, 121kW (1992.02 - 1997.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 12
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V (GE10L)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-6 (GE)
Produkcja od:
1992.02
Produkcja do:
1997.09
Moc silnika [kW]:
121
Moc silnika [KM]:
165
Pojemność oficjalna [ccm]:
2497
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2497
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
KL
1992.02
1997.09