Wałek rozrządu Mazda MX-5 III (NC) (2005.03 - 2014.12) 2.0 (NC18) kabriolet 160KM, 118kW (2005.07 - 2014.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 19
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda MX-5 III (NC) 2.0 (NC18)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-5 III (NC)
Produkcja od:
2005.07
Produkcja do:
2014.12
Moc silnika [kW]:
118
Moc silnika [KM]:
160
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1999
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
LFY7,LFG8,LFG7,LFZD,LFG7
2005.07
2014.12