Wałek rozrządu Honda NSX I Coupe (NA) (1990.06 - 2005.09) 3.0 24V Vtec Automatik (NA1) coupe 256KM, 188kW (1990.06 - 2005.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda NSX I Coupe (NA) 3.0 24V Vtec Automatik (NA1)
Marka:
Honda
Model(typ):
NSX I Coupe (NA)
Produkcja od:
1990.06
Produkcja do:
2005.09
Moc silnika [kW]:
188
Moc silnika [KM]:
256
Pojemność oficjalna [ccm]:
2977
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2977
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
C30A4
1990.06
2005.09