Wałek rozrządu Citroën C5 I Break (DE_) (2001.06 - 2004.09) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) Kombi 136KM, 100kW (2001.06 - 2004.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 35
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC)
Marka:
Citroën
Model(typ):
C5 I Break (DE_)
Produkcja od:
2001.06
Produkcja do:
2004.08
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
RFN (EW10J4)
2001.06
2004.08