Uszczelnienie urządzenia doładowującego Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) (1983.08 - 1992.12) 1.6 TD sedan 80KM, 59kW (1989.04 - 1991.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD
Marka:
Vw
Model(typ):
JETTA II (19E, 1G2, 165)
Produkcja od:
1989.04
Produkcja do:
1991.10
Moc silnika [kW]:
59
Moc silnika [KM]:
80
Pojemność oficjalna [ccm]:
1570
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1588
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
RA,SB
1989.04
1991.10