Uszczelnienie urządzenia doładowującego Peugeot 306 Kabriolet (7D, N3, N5) (1994.01 - 2002.04) 1.6 kabriolet 98KM, 72kW (2000.10 - 2002.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Peugeot 306 Kabriolet (7D, N3, N5) 1.6
Marka:
Peugeot
Model(typ):
306 Kabriolet (7D, N3, N5)
Produkcja od:
2000.10
Produkcja do:
2002.04
Moc silnika [kW]:
72
Moc silnika [KM]:
98
Pojemność oficjalna [ccm]:
1587
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1587
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
NFT (TU5JP)
2000.10
2002.04