Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW (2000.11 - 2006.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 32
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
2000.11
Produkcja do:
2006.10
Moc silnika [kW]:
130
Moc silnika [KM]:
177
Pojemność oficjalna [ccm]:
2497
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2497
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
25 K4F
2000.11
2006.10