Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego Honda CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) (1996.03 - 2000.12) 1.6 i Vtec (EM1) coupe 125KM, 92kW (1996.03 - 2000.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 25
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec (EM1)
Marka:
Honda
Model(typ):
CIVIC VI Coupe (EJ, EM1)
Produkcja od:
1996.03
Produkcja do:
2000.03
Moc silnika [kW]:
92
Moc silnika [KM]:
125
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1590
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
D16Y8
1996.03
2000.03