Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego Audi A4 B7 (8EC) (2004.11 - 2008.06) 1.8 T sedan 163KM, 120kW (2004.11 - 2008.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 59
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Audi A4 B7 (8EC) 1.8 T
Marka:
Audi
Model(typ):
A4 B7 (8EC)
Produkcja od:
2004.11
Produkcja do:
2008.06
Moc silnika [kW]:
120
Moc silnika [KM]:
163
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1781
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
5
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
BFB
2004.11
2008.06