Uszczelka kolektora dolotowego Opel CAMPO (TF0, TF1) (1987.08 - 2002.06) 2.5 D 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW (1991.08 - 1994.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 7
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 D 4x4 (TFS54)
Marka:
Opel
Model(typ):
CAMPO (TF0, TF1)
Produkcja od:
1991.08
Produkcja do:
1994.06
Moc silnika [kW]:
56
Moc silnika [KM]:
76
Pojemność oficjalna [ccm]:
2499
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2499
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Katalizator:
z katalizatoremDiesel (Oxi-Kat)
Rodzaj pojazdu:
pick-up
4JA1
1991.08
1994.06